loading...
پورتال تفریحی سی استار
20 روید | مرجع دانلود بازی و برنامه اندروید


سجاد فاتحی بازدید : 44 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

رفتیم خونه بابا بزرگم اینا مامانم بهم زنگ زده میگه کجایی؟ میگم خونه بابا بزرگ اینام... میگه زفتی سر بزنی بهشون؟ میگم پ ن پ اومدم گل کوچیک بازی کنم :| میگه پ ن پ و مرض... میگم عه مامان بی ادب شدی؟ میگه پ ن پ مثه تو هی میگم پ ن پ :|

.

.

عاقد: عروس خانوم وکیلم ؟
عروس : پَـ نـه پَـ تو این بی شوهری برم گل بچینم؟!

 

به ادامه مطلب بروید ...

 

رفتیم خونه بابا بزرگم اینا مامانم بهم زنگ زده میگه کجایی؟ میگم خونه بابا بزرگ اینام... میگه زفتی سر بزنی بهشون؟ میگم پ ن پ اومدم گل کوچیک بازی کنم :| میگه پ ن پ و مرض... میگم عه مامان بی ادب شدی؟ میگه پ ن پ مثه تو هی میگم پ ن پ :|

.

.

عاقد: عروس خانوم وکیلم ؟
عروس : پَـ نـه پَـ تو این بی شوهری برم گل بچینم؟!

 

.

.

امروز رفتم مایو بخرم...!
لامصب میگه واسه استخر میخوای...؟
گفتم په نه په چند روز دیگه عروسی دعوتم
میخوام منحصر به فرد ظاهر بشم....

.

.

به خواهرزادم میگم چندتا کشور از الف نام ببر. میگه: کشور خارجی؟
- پ ن پ کشور ایرانی!!!!
فک و فامیله داریم ؟

.

.

تو یکی از سایتا پسره بهم پیام داده زهرا چجوری یه عکس رو برچسب بزنم برای دوستام
براش توضیح دادم
بعد میگه خب عکس رو باید بزارم تو آلبوم دیگه؟
منم گفتم:پ ن پ ببر بکوب به دیوار اتاقت :|

از حوادث واقعی هنوز خبرش نسوخته 5 مین پیش بوده:))

پسر است دیگر^__^

.

.

دوستم رفته استخر شیرجه زده میگه شنا کنم؟؟میگم پ ن پ بزار آهنگ تایتانیک بزارم اروم غرق شو....اصلا ی وعضیه اینجا

.

.

دیشب زنگ زدم آژانس میگه:ماشین میخوای؟!
.
.
.
.
.
گفتم پ ن پ،امشب شب مهتابه حبیبم رو میخوام!

.

.

با دوستم رفتم استخر وقتی اومدیم بیرون سردم بود دوستم گفت : داری میلرزی ؟ گفتم په نه په سلولام دارن خونه تکونی میکنن

.

.

داداشم تعریف میکرد یه شب با دوستاش بیرون بودن و داداشم هم یه فندک سیگار دستش بود . در این لحظه گشت ارشاد سر میرسن و همه گم و گور میشن فقط این داش ما میمونه که خیلی ریلکس خونسرد نشسته . عاغا پلیسا سر میرسن و ازش میپرسن : این چیه تو دستت ؟ فندکه ؟ داش ما هم میگه : پــ نــ پـــ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن .
پلیسه هم کم نیاورده گفته : یـــــالا پاشو بریم .
داداشم پرسیده : کجا کلانتری ؟
پلیسه هم گفته : پـــــ نـــــــــ پــــــــ میریم لندن .
بــــــــــــــــــــــعله بچه ها و اینطور بود که داشم نجات پیدا کرد .

.

.

موقع انتخابات بود و من اداره بودم حسابی سرمون شلوغ بود شوهرم تلفن کرد امشب داره برامون مهمون میاد . منم گفتم باشه عیبی نداره مرغ در بیار یخش آب شه تا خودم بیام .
برگشته میگه از تو فریزر ؟؟؟؟
گفتم پ ن پ از تو لونه مرغ بیارش خونه باهاش بازی کن تا یخش آب بشه که شب مهمونا میان خجالت نکشه حیوونی !!!!!

.

.

ﺷﻴﺦ ﻭ ﻣﺮﻳﺪﺍﻧﺶ ﺩﺭ ﺑﻴﺎﺑﺎﻥ، ﻋﺮبی ﺭﺍ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺮ ﺷﺘﺮ ﺑﺪﻳﺪﻧﺪ...
ﺷﻴﺦ ﻋﺮﺏ ﺭﺍ ﭘﺮﺳﻴﺪ: ﺁﻳﺎ ﺍﻳﻦ ﺷﺘﺮ ﺍﺳﺖ؟
ﻣﺮﺩ ﻋﺮﺏ سرﺥ ﻭ ﮐﺒﻮﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺟﺎ مُرد!!
ﻫﻤﻪ ﻣﺮﻳﺪﺍﻥ ﺣﻴﺮﺍﻥ ﮔﺸﺘﻨﺪﯼ ﻭ ﺍﺯ ﺷﻴﺦ ﻋﻠﺖ ﺭﺍ ﺟﻮﻳﺎ ﺷﺪﻧﺪﯼ...
ﺷﻴﺦ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﻫﻤﺎﻧﺎ ﺟﻬﺖ ﺗﻠﻔﻆ «ﭖ ﻧﻪ ﭖ» ﺑﺮ ﺧﻮﺩ ﻓﺸﺎﺭ ﺁﻭﺭﺩ ﻭ ﭼﻮﻥ ﻋﺮﺏ ﺑﻮﺩ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺖ ﻭ ﻫﻼﮎ ﺷﺪ!
ﻣﺮﻳﺪﺍﻥ ﻫﻤﯽ ﺑﺨﻨﺪﻳﺪﻧﺪ ﻭ جامه‌ها ﺑﺪﺭﯾﺪﻧﺪ

.

.

ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺭﻣﻮﻧﮕﺎﻩ ,ﻣﻨﺸﯿﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﺮﯾﺾ ﺷﻤﺎﯾﯿﺪ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﭘَــــ ﻥَ ﭘَــــ ﻣﻦ ﻣﯿﮑﺮﻭﺑﻢ , ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐنم!

.

.

رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارید
میگه بال مرغ؟
میگم پ ن پ بال هواپیما.چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم حالا من -_-
یارو ):
مرغ ^_^

.

.

سوم راهنمایی یه کلیپ درست کردم واسه ادبیات.به دبیرمون گفتم اشکال نداره موزیک روش بذارم؟
گفت موزیک بی کلام؟ گفتم په نه په تتلو!
ینی کلاس منفجر شدا!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سی استار بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی ایران قصددارد بهترین مطالب تفریحی و سرگرمی را در اختیار شما بگذارد و امیدوارم از سایت سی استار خوشتان بیاید و نهایت لذت راببرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه مطالبی بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    محل تبلیغات شما