loading...
پورتال تفریحی سی استار
20 روید | مرجع دانلود بازی و برنامه اندروید


30star بازدید : 270 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

ای شیطون عینه گربه پریدی رو گوشیا!!!! 




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ 




توی زندگی هر کس؛شبهایی ست…که هیچ وقت صبح نمی شود!!!…امشب از اون شباست. :’( 




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ 




زمانی که مرا روبه آسمان بخوابانند و با مشت های خاک اسمان را از من بپوشانند… امیدوارم روز خوبی باشد. 




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ 




سلام ببخشید این موقع شب مزاحم شدم.. اخه مجبورم به همه گوسفندام سر بزنم… 




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

 

بهتراش تو ادامه ی مطلب


 

 

ای شیطون عینه گربه پریدی رو گوشیا!!!!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




توی زندگی هر کس؛شبهایی ست…که هیچ وقت صبح نمی شود!!!…امشب از اون شباست. :’(




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




زمانی که مرا روبه آسمان بخوابانند و با مشت های خاک اسمان را از من بپوشانند… امیدوارم روز خوبی باشد.




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام ببخشید این موقع شب مزاحم شدم.. اخه مجبورم به همه گوسفندام سر بزنم…




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام. مثانه شما پر شده است هرچه سریع تر به تخلیه ی آن اقدام نمایید. مرکز فاضلاب و امور نیمه شب . .




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلایم، خوفی؟ من کلاه قرمزی ام، میخواستم ببینم این ببعی ما رو شما از پل رد نکردی؟ هر چی میگردم پیداش نمیکنم…




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




آخه کی نیمه شب مزاحم مردم میشه به تو اسمس میده تازه اگر هم میخواد اسمس بده فوقش بهت میده “شب بخیر”. خو عزیزمن این کاروبا یک تلفن میشه راش انداخت.




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام بیداری؟ . . . . . . . خوب به من چه ؟! چرا اینارو به من می گی ؟!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




. . . . . . . چیه ! نصف شبی افتادی دنبالم ؟! خواب نداری ؟! بگیر بخواب مزاحم نشوووو . آویزون.




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام.امروز خواب دیدم تو رو دزدیدن بعد دیدن اشتباه گرفتنت برت گردوندن . حالت خوبه؟ چرا فحش میدی؟




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




این نمونه ایی آزمایشی از اس ام اس برای بیدار شما در نصف شب میباشد که به شکر خدا به خوبی و خوشی انجام شد!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام.ببخشید که این موقع مزاحم شدم.یه سوال خیلی مهم پیش اومده . . میخواستم بدونم هواپیما بوق داره؟




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام ببخش این موقع بیدارت میکنم ولی یه سؤال عین خوره افتاده به جونم ببینم اگه بخوام تو نمایش پانتومیم به یکی شلیک کنم باید از صدا خفه کن استفاده کنم؟




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام ببخشید این وقت شب مزاحم می شم, یه سوال خیلی مهم برام پیش اومده: . . . . چرا با اینهمه پیشرفت تکنولوژِی نوار غزه به سی دی تبدیل نشده؟؟؟




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




پاشو یه لبخند بزن و دوباره بخواب (انجمن مردم آزاری شیفت شب!)




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




با عرض سلام از جانب انجمن ضد خواب ایران هدف ما بیدار کردن تمام آحاد جامعه و بر هم زدن نظم خواب ایشان است. با تشکر ختم عریضه




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




بسم الله الرحمن الرحیم هدف ایجاد مزاحمت بود که بالحمد الله انجام شد!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




هشت بار بگو ساندویچ و برای هشت نفر بفرست، امشب خواب پیتزا میبینی، نخند! یک نفر کوتاهی کرد خواب تلیت ماست دید!!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




شرمنده بیدارت کردم میخواستم یه خبر خوب بدم: اون روباهه که میخواست میگ میگ رو بگیره،بالاخره با کلی تلاش گرفتتش و به راهنمایی رانندگی تحویل داد…




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




رک بگم: بیدار شو..!!!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




صف شب بخیر..! صبح ساعت چند بیدار میشی کارت دارم..!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




ببخشید حواسم نبود ، این اس ام اس رو میخواستم در طول روز برات بفرستم..!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




ببخشید این وقت شب مزاحم شدم… میخواستم شما سفره خارجه زیاد رفتید هواپیما بوق داره؟




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




پاشو جیش کن بعد بخواب.(سازمان دخالت در تمام امور کشور)




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام خیلی حالم گرفته! همه بهم دروغ می گن خواهش میکنم تو دیگه راستشو بگو گاو حسنی که نه شیر داره نه پستون پس چه جوری شیرشو بردن هندستون؟!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست ؟ گفت : نفرین بر جدایی البته میبخشی ۱۱شب…مزاحم شدم




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




شرمنده دیر وقت مزاحم میشم ،میدونی چرا لک‌لک موقع خواب یک پایش را بالا می‌گیره؟ . . . .چون اگر هر دو را بگیرد، می‌افتد!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




فردا فصل پشم چینى گوسفنداست . . شب زود بخواب تا صبح اولین نفر باشى




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام !! ببخشید این وقت شب مزاحم میشم یه سوالی خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده که چرا کلاغ به جای قار قار نمیگه بع بع !!! اگه منو از این ابهام در بیاری خیلی ممنون میشم




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام. یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: “بگیر بخواب” چی رو باید بگیریم؟؟؟ بیخیال حالا، بگیر بخواب!!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




نمی دونم خواب دیدم به تو پیامک دادم ، خواب بودم به تو پیامک دادم ، از خواب پا شدم به تو پیامک دادم ، تو خواب بودی به تو پیامک دادم ، مرض داشتم تو خواب به تو پیامک دادم ، تو مرض داشتی نصف شب پیامک منو خوندی ، الان تو خواب دارم می نویسم ، یا تو داری خواب می بینی به تو پیامک دادم ، بی خیال بابا!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




ببخشید مزاحم شدم از صبح تا حالا دو تا سوال واسم پیش اومده می خواستم از شما بپرسم: ۱- خرس پاندا چه جوری می تونه عکس رنگی بگیره ؟۲- اسم پدر پسر شجاع چیه ؟




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




پاشو لبخند بزن بعد بخواب… ستاد شب زنده داران مردم بیکار




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




از حسن خان دو سوال پرسیدند ، تو هم کمکش کن جواب بده : سوال : ۱ – ماهی ها وقتی غذا میخورند آب نمیره توی دهانشون ؟ ۲ – ایران ننفتشو که میفروشه بشکه هاشو پس میگیره ؟ با حسن فخان فکر کن جوابش رو بگو !! در ضمن یادت نره شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره ! ( از طرف باند نعلین )




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




ضمن عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش ، شما را به دیدن ادامه خوابتان دعوت میکنیم ! ( LG )




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




من الان آلمان هستم. میخواستم ببینم راست میگن وقتب اینجا روزه اونجا شبه ؟!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام خوبی ؟ امشب برای شام میایم خونتون(ستاد ایجاد رعب و وحشت میان خسیس ها !)




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




جیگرم ، نفسم ، همسرم ، همدستم و همپام درد می کنه ! یه دکتر خوب سراغ نداری !




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است و ارزش قانونی دیگه ای ندارد. شب بخیر.




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: “بگیر بخواب” چی رو باید بگیریم؟؟؟ بیخیال حالا، بگیر بخواب!!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




اگه یکی بهت اس ام اس داد گفت من حسن هستم و سراغ منو از تو گرفت بگو نمی شناسمش. این یارو شماعی زاده فکر می کنه گیتارش دست منه




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد… صدای مردم آزار !!!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




من آلان تو آمریکا هستم، می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




خشک میره تو خیس درمیاد ، سفت میره شل درمیاد ، بی رنگ میره تو قرمز درمیاد ، سرد میره تو داغ درمیاد ( چای کیسه ای گلستان )




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




به لوتی میگم : آب بده دریا میده ، میگم گل بده گلستان میده ، میگم معرفت و دوستی بده همش شماره تو رو میده !!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




(این مسیج مخصوص ساعت ۳ بامداد است) میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




مخصوص بعد از ساعت ۳ صبح:.نصفه شب بخیر




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




خوابی؟ خوب اشکالی نداره، هر وقت بیدار شدی بهت می گم… بخواب




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




نمی دونم خواب دیدم که به تو اس ام اس دادم. خواب بودم به تو اس ام اس دادم. از خواب پاشدم به تو اس ام اس دادم. تو خواب بودی بهت اس ام اس دادم. کرم داشتم تو خواب به تو اس ام اس دادم. تو کرم داشتی نصفه شب اس ام اس رو خوندی. الان خوابم دارم می نویسم. یا تو داری خواب می بینی من بهت اس ام اس دادم. بی خیال.. بخواب




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




ببخشید بد موقه مزاحم شدم!!! می خواستم قربونتون برم باید از کدوم طرف برم!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




ببین عزیز دلم پاشو……….. اگه پا نشی قهر میکنما…………. خب دلم برات تنگ شده………… جون من پاشو………… پاشدی…………. افرین عزیزم………… حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




هاهاهاااااااااااا… گول وخوردی من اس ام اس نبیدم. وجدان خبیث موبایلت بیدم که خاستم از خواب ناز بیدارت وکنم!




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم. میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[جوک و اس ام اس سرکاری جدید و با حال]ـــــــــــــــــــــــــــــــــ




مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سی استار بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی ایران قصددارد بهترین مطالب تفریحی و سرگرمی را در اختیار شما بگذارد و امیدوارم از سایت سی استار خوشتان بیاید و نهایت لذت راببرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه مطالبی بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    محل تبلیغات شما